لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
هنوز کارهای دیگری داریم

هنوز کارهای دیگری داریم

پائولو دیبالا بعد از صعود یوونتوس به فینال لیگ قهرمانان اذعان کرد که: «این شبی است که هرگز فراموش نمی‌کنم، اما هنوز کارهای داریم که انجام دهیم. » پیروزی 2‐1 برابر موناکو آنها را با پیروزی مجموعا 4‐1 به کاردیف رساند، اگرچه مکس آلگری به خاطر گل امباپه شدیدا عصبانی بود.

 

دیبالا در پایان بازی به مدیاست پرمیوم و اسکای گفت ‌:

 

برای همه‌ی ما روز فوق‌العاده‌ای است. مربی آنقدر به همه چیز اهمیت می‌دهد که وقتی کاری می‌کنیم که خوشش نمی‌آید، خیلی عصبانی می‌شود. امشب برای همه استثنایی بود. ما به رویایی که از پیش‌فصلمان در ملبورن داشتیم رسیدیم، هر بازی که انجام دادیم تا الان برای این بود که به اینجا برسیم. ما بازی‌های زیادی کردیم، اما هنوز تمام نشده است. ما می‌خواهیم فینال را ببریم. امیدوارم که در پیروزی تیمم تعیین‌کننده باشم، ما بازی‌های زیادی تا قبل از آن داریم و اهداف دیگری مثل لیگ و جام حذفی هم هست. این شبی است که من هرگز فراموش نمی‌کنم، اما هنوز هم کارهایی هست که باید انجام دهیم. باید فینال را ببریم تا تمامش کنیم.

 

آیا ۳ سال پیش تصور می‌کردی اینجا باشی؟

 

یک سال قبل از این‌که اولین گلم را در سری‌ا بزنم در آرژانتین بودم و در آن لحظه نمی‌توانستم تصور کنم که در ایتالیا بازی خواهم کرد ، چه رسد به اینکه فکر کنم به جایی که الان هستم ، می‌رسم!

 

یووه بعد از گل موناکو کمی سرد شد ...

 

بله درست است . ما کمی بازی را رها کرده و با تصور اینکه بازی تمام شده ، دنده را خلاص نمودیم! این چیزها نباید در تک‌بازی‌ها رخ دهد ، در فینال چنین اتفاقی نخواهد افتاد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: